انصارالله: پاسخ یمن قطعی است-راهبرد معاصر

انصارالله: پاسخ یمن قطعی است

جنبش انصارالله یمن ضمن حمایت از عملیات حزب‌الله علیه اراضی اشغالی، تاکید کرد که پاسخ یمن در راه است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 25
کد خبر: ۲۵۵۴۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ دفتر سیاسی جنبش مقاومت انصارالله یمن با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از عملیات صبح یکشنبه، چهارم شهریور حزب‌الله لبنان علیه اراضی اشغالی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: عملیات قهرمانانه حزب‌الله را تبریک می‌گوییم و اعلام می‌کنیم که از هر اقدامی برای پاسخ به اشغالگران حمایت می‌کنیم.

بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن همچنین آورده است: بار دیگر تاکید می‌کنیم که پاسخ یمن در راه است و روزها، شب‌ها و میدان این موضوع را ثابت خواهد کرد.

انصارالله یمن با اشاره به اینکه عملیات حزب‌الله، به‌عنوان پاسخ قوی و موثر در عمق خاک دشمن اسرائیلی موید این است که مقاومت، توانمند، قوی و وفادار به وعده و تهدید خود است، تاکید کرد: ما همه دلاوران مقاومت را فرا می‌خوانیم و از همه گزینه‌ها برای پاسخ به اشغالگری حمایت می‌کنیم؛ روز‌ها و شب‌ها و میدان‌های نبرد این را ثابت می‌کند.

حزب‌الله لبنان صبح امروز طی عملیاتی گسترده شمال اراضی اشغالی را هدف موشک‌ها و پهپادهای خود قرار داده و اعلام کرد که این آغاز پاسخ این جنبش مقاومتی به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور فواد شکر، از فرماندهان مقاومت لبنان است./برنا

کلمات کلیدی: انصارالله یمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده